- pruža tehničku podršku korisnicima (zaposlenicima)
- podešava prava pristupa zaposlenika na određene granule i aplikacije u informacijskom sustavu društva (jupiter)
- dodaje nove korisnike i računala u domenu te određuje prava koja korisnici imaju
- educira i savjetuje zaposlenike o korištenju informatičke opreme
- educira i pokazuje zaposlenicima kako koristiti programe relevantne za pojedina radna mjesta
- nadzire mrežni promet u realnom vremenu
- naručuje, evidentira i održava informatičku opremu
- naručuje i podešava mobilne telefone za zaposlenike te vodi evidenciju o istom
- nadzire i evidentira kretanje službenih vozila
- održava video nadzor
- prati i racionalizira troškove u svom djelokrugu rada
- sudjeluje u izradi, ažuriranju i održavanju mrežne stranice društva, intraneta te profila na društvenim mrežama
- održava, nadzire i daje podršku računalnim sustavima, mrežama i infrastrukturi
- rješava tehničke probleme
- prati performanse sustava i osigurava da su sustavi dostupni i sigurni
- odgovara na upite korisnika putem telefona, e-pošte ili osobno
- rješava probleme vezane uz hardver, softver, mreže ili sigurnost
- pruža obuku korisnicima o korištenju sustava i alata